Tax Compliance Specialist
- prowadzenie pełnej księgowości wybranych Klientów (sprzedaż, zakupy, środki trwałe, delegacje, uzgodnienia sald)
- przygotowywać deklaracje CIT oraz raporty dla Klienta (z doświadczonym Kierownikiem)
- okazjonalne wsparcie w przygotowaniu deklaracji VAT
- udział w zamknięciach miesiąca i roku
- sprawozdawczość GUS i NBP
- kontakt z Klientem oraz wsparcie merytoryczne młodszych członków zespołu
- współpraca przy audytach oraz kontrolach
- min. 4 lata doświadczenia w księgowości pełnej
- znajomość regulacji rachunkowych i podatkowych
- umiejętność samodzielnej pracy w wybranym obszarze ksiąg
- język angielski B2 do kontaktu z wybranymi Klientami (głównie email)
- dobra organizacja pracy i chęć dzielenia się wiedzą
- znajomość MS Office
- wsparcie doświadczonego zespołu
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
- dofinansowanie karty sportowej Multisport
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions oraz dostęp do platformy szkoleniowej
- możliwość budowania marki własnej poprzez m.in. publikacje w cenionych czasopismach branżowych, wystąpienia na konferencjach
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
