Team Leader
- Zarządzanie zespołem pracowników
- Koordynowanie procesów magazynowych i realizacja ich w ramach ustalonych parametrów
- Przygotowywanie raportów i analiz oraz wskazywanie obszarów do poprawy
- Dbałość o realizację wskaźników KPI i ich monitoring
- Inicjowanie i wdrażanie usprawnień, optymalizacja procesów operacyjnych pod kątem kosztów, jakości oraz wydajności
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ oraz Kodeksu Pracy
- Dbanie o dobre relacje z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem pracowników
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze wsparcia procesów magazynowych i logistycznych
- Umiejętność rozwiązywania problemów i określania priorytetów
- Znajomość systemów WMS - mile widziane
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PP)
- Odpowiedzialność, odporność na stres i dyspozycyjność
- Gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- Realną możliwość rozwoju
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
- Przyjazną atmosferę pracy
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.