Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim
- Wsparcie klienta przez telefon i email, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Analiza i efektywne rozwiązywanie wyzwań technicznych.
- Dokładne wprowadzanie danych do systemów firmy.
- Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
- Otwartość i zdolności komunikacyjne.
- Gotowość do nauki i rozwoju.
- Podstawowa wiedza techniczna (możliwość szkolenia).
- Umowa o pracę na pełen etat, stabilne zatrudnienie.
- Wynagrodzenie 7500 zł brutto.
- Praca w systemie zmianowym, od poniedziałku do piątku, 10:00–19:00.
- 5-tygodniowe szkolenie wstępne.
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park w Katowicach.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, pakiety szkoleniowe, ubezpieczenie, itp.).
- Możliwości awansu i rozwój kariery.