Technik serwisowy ds. reklamacji pomp wodnych
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji
- Rejestracja urządzeń w programie serwisowym
- Przekazywanie - wydawanie urządzeń do naprawy
- Przekazywanie urządzeń pochodzących ze zwrotów na magazyn główny
- Prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej
- Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamacji
- Wydawanie urządzeń z reklamacji klientom
- Przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki
- Sprawdzanie zgodności urządzeń do wysyłki z dokumentami
- Współpraca z firmami kurierskimi w zakresie przekazywania gotowych urządzeń do wysyłki
- Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę
- Osób nastawionych na długą i uczciwą współpracę
- Osoby otwarte i dobrze radzące sobie w sytuacjach stresowych
- Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po okresie próbnym
- Pracę jednozmianową (7:30-15:30), wolne weekendy
- Wynagrodzenie 4000zł netto plus dodatki - do 800 zł premii netto (na rękę) plus premia frekwencyjna 10% do podstawy.
- Pakiet medyczny - po okresie próbnym
- Nowy, czysty, ogrzewany serwis
- Bardzo dobry dojazd
- Magazyn znajduje się przy samym zjeździe z Węzła Grodzisk Mazowiecki, bezpośredni parking
- Praca stacjonarna