Technik Serwisu
- Dokonywanie przeglądów i napraw urządzeń biurowych (drukarki, kopiarki, urządzenia wielofunkcyjne).
- Dokonywanie instalacji urządzeń i szkoleń użytkowników.
- Sporządzanie dokumentacji naprawczej i kosztorysów.
- Organizacja procesu odbioru i dostarczania urządzeń do Klienta.
- Dokonywanie uzgodnień z klientem dotyczących terminu i sposobu realizacji napraw.
- Aktywna współpraca z Koordynatorem Serwisu.
- Mile widziane wykształcenie techniczne -– informatyka, elektronika lub pokrewne.
- Mile widziany absolwent średniej szkoły technicznej lub/i policealnej informatycznej.
- Praktyczna znajomość mechaniki i elektromechaniki, podstaw informatyki.
- Umiejętność rozwiązywania skomplikowanych zagadnień technicznych.
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną (manuale, instrukcje) w języku angielskim.
- Zdolności manualne i analityczne.
- Dyspozycyjność.
- Praktyczna znajomość języka angielskiego.
- Aktywne prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.
- Praktyczna Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office oraz podstaw konfiguracji sieciowych.
- Doświadczenie w serwisowaniu urządzeń drukujących, kopiujących – mile widziane.
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, auto służbowe, laptop).
- Niekorporacyjna i partnerska atmosfera pracy w zespole #ARCUSTEAM, w którym każdy dzieli się swoją wiedzą i pomysłami.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia uzależniony od zaangażowania.
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (szkolenia, opieka medyczna, pakiet sportowo- rekreacyjny, ubezpieczenie na życie).
- Spotkania integracyjne.
- Profesjonalne szkolenia produktowe i serwisowe – bezpłatny dostęp do Kyocera Academy.
- Możliwość udziału w prestiżowych wewnętrznych konkursach dystrybutorów naszych marek.