Telefoniczny Asystent Techniczny z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)
- Udzielanie pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów, z zachowaniem pełnej komunikacji w JĘZYKU HOLENDERSKIM.
- Odpowiadanie na zgłoszenia oraz reklamacje, zapewniając kompleksowe wsparcie techniczne oraz merytoryczne, aby sprostać oczekiwaniom Klientów.
- Biegła znajomość języka holenderskiego na poziomie ojczystym lub C1,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku oraz w dwie soboty w miesiącu (w godzinach 9:00–16:00) - do uzgodnienia,
- Odpowiedzialność, sumienność oraz otwartość na zdobywanie nowych umiejętności,
- Zaangażowanie w rozwój kariery w strukturach wiodącej firmy finansowej.
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie – w zależności od preferencji,
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system motywacyjny,
- Profesjonalne szkolenie wstępne oraz regularne sesje doszkalające,
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- Benefity, w tym kartę Multisport i dofinansowanie opieki medycznej,
- Przyjazną atmosferę pracy – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy współpracę i rozwój.
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży finansowej.
- Otwieramy przed Tobą realne możliwości rozwoju zawodowego.