Telefoniczny Doradca Klienta (Firma Telekomunikacyjna)
- kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty/ usług firmy telekomunikacyjnej,
- weryfikacja oczekiwań i potrzeb Klienta,
- doradztwo oraz budowanie długofalowych relacji z Klientem.
- nie masz problemu ze swobodnym prowadzeniem rozmów telefonicznych,
- chcesz się rozwijać w zakresie obsługi Klienta,
- jesteś dyspozycyjny do pracy w trybie dwuzmianowym tj. 9-17,12-20 w dni robocze oraz jedną sobotę w godzinach 9-15,
- obsługa komputera nie sprawia Ci problemów.
- posiadasz status ucznia/studenta.
- gwarantowaną podstawę + system motywacyjny,
- dodatkowe benefity (grupowe ubezpieczenie, Medicover Sport - wcześniej OK System),
- szkolenie wstępne, które w pełni przygotuje Cię do pełnienia swoich obowiązków na najwyższym poziome,
- pracę w centrum Chorzowa (dobry dojazd z miast ościennych).