Trade Marketing Manager
Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Planowanie i realizacja strategii trade marketingowej w kanałach dystrybucji.
- Projektowanie, wdrażanie i koordynowanie promocji we współpracy z działem sprzedaży i działami wspierającymi.
- Nadzór nad budżetem działań trade marketingowych.
- Tworzenie standardów ekspozycji produktów w hurtowniach i sklepach DIY.
- Organizacja akcji i wydarzeń wspierających sprzedaż.
- Zarządzanie zespołem.
- Analizowanie prowadzonych działań pod względem ich efektywności i rentowności.
- Cykliczne raportowanie prowadzonych działań przed Zarządem.
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz trendów rynkowych.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie wyższe: marketing lub kierunki techniczne - budownictwo.
- Min. 5 letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub trade marketingu (mile widziane w branży budowlanej).
- Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku managerskim w obszarze marketingu.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów i kampanii trade marketingowych i digital na skalę ogólnopolską.
- Umiejętność rozliczania działań marketingowych, w tym kalkulowania ROI.
- Zorientowanie na wynik i klienta oraz szukanie rozwiązań i inspiracji w różnych obszarach.
- Łatwość nawiązywania kontaktów, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Nastawienie na wynik i gotowość do ciągłego uczenia się.
- Prawo jazdy kat B.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Mile widziana znajomość systemu SAP.
