Trade Marketing Manager
- Będziesz odpowiadać za działania Trade Marketingowe na rynkach Exportowych.
- Zbudujesz kalendarz aktywności i promocji
- Zadbasz o dobór asortymentu stosownie do rynku – kanału – klienta
- Zapewnisz widoczność produktów w sklepie
- Przeprowadzisz ocenę efektywności podjętych działań
- Zapewnisz koordynacje i przepływ informacji pomiędzy rynkami a działami w firmie zaangażowanymi w proces
- Na bieżąco będziesz śledzić działania konkurencji
- Praktyczna znajomość narzędzi wsparcia marketingowego BTL.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing).
- Bardzo dobra znajomość posługiwania się pakietem MS Office.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i interpersonalne.
- Pro-aktywność i silna orientacja na osiąganie założonych celów biznesowych przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości realizowanych zadań.
- Umiejętność kreatywnego rozwiązywanie problemów.
- Wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania oraz umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.
- Umiejętność prowadzenia wielu projektów i zadań jednocześnie.