Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim
- Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how
- Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy
- Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI
- Biegła znajomość języka bułgarskiego (min. C1); biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego– warunek konieczny
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu pracowników
- Mile widziane doświadczenie w contact center
- Doskonała organizacja pracy i otwartość na wyzwania
- Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętności
- Możliwość pracy zdalnej (na początek preferujemy wdrożenie w Warszawie)
- Stałe godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00/9:00–16:00/17:00
- 5000 zł netto/miesiąc na start, do 8000 zł netto/miesiąc po okresie próbnym
- Dofinansowanie do karty Multisport i ubezpieczenia Medicover
- Przestrzeń na realizację Twoich pomysłów w dynamicznie rozwijającej się firmie!
