Urzędnik ubezpieczeń społecznych ds. rozliczeń
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: znajomość programu MS Office
Wymagania inne:
- wykształcenie minimum średnie,- nastawienie na rozwó i współpracę,ZAKRES OBOWIĄZKÓW STAŻYSTY:- szkolenie BHP i PPOŻ,- zapoznanie z całokształtem funkcjonowania instytucji,- zapoznanie z całokształtem funkcjonowania Wydziału,- zapoznanie z podstawowymi aktami prawnymi obowiązującymi na stanowisku ds. rozliczeń,- pomoc w przygotowaniu, porządkowaniu dokumentacji oraz korespondencji celem przekazania do Wydziału Obsługi Dokumentacji,- udział w obsłudze salda na kontach płatników,- obsługa urządzeń biurowych,
Szamotuły
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach