mazowieckie / Warszawa, ul. Syta 190/192
Zastępca Dyrektora Pionu Ścieków
dzisiaj
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Zastępca Dyrektora Pionu Ścieków
(Pion Ścieków)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Syta 190/192
Nr ref.: 220/2024
Naszym Pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
- zarządzanie przebiegiem procesów związanych z realizacją celów statutowych i realizacją strategii Spółki w zarządzanym obszarze
- organizowanie pracy podległych komórek organizacyjnych oraz kontrolowanie prawidłowego wykonywania zadań i przestrzegania dyscypliny pracy przez podległych pracowników, w celu zapewnienia wysokiej efektywności powierzonych zasobów ludzkich, sprzętowych, materiałowych i finansowych
- zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych celów rocznych i zadań związanych z działalnością podległego obszaru, w szczególności identyfikowanie oraz ocena ryzyka, postępowanie z ryzykiem oraz monitorowanie i raportowanie w ramach systemu zarządzania ryzykiem w Spółce
- sprawowanie kontroli funkcjonalnej, przeprowadzanie ocen pracowniczych, organizowanie procesu pracy zgodnie z wymogami BHP
- pozostawanie w gotowości do podejmowania działań w sytuacjach nadzwyczajnych
Nasze wymagania:
- doświadczenie zawodowe: 8 lat ogółem lub 5 lat, w tym przynajmniej 3 lata doświadczenia w zakresie zarządzania ludźmi i specjalizacji branżowej/obszarowej (eksploatacja sieci kanalizacyjnej i przepompowni ścieków oraz oczyszczalni ścieków)
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, zarządzanie w ochronie środowiska i pokrewne), mile widziane ukończone studia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- znajomość branży oraz podstawowego zakresu prawa zamówień publicznych i procesu inwestycyjnego
- znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kategorii B
- zaangażowanie w pracę ukierunkowane na rezultat, współpraca, cechy przywódcze, decyzyjność, odporność na stres, umiejętność efektywnego zarządzania zespołem i myślenia strategicznego
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.