Kierownik ds. obsługi klienta

1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji...

SZCZEGÓŁY OFERTY

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania: 2024-11-18

Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Data dodania: 2024-11-06

Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta

- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi klienta- dbanie o...

SZCZEGÓŁY OFERTY

łódzkie / Łódź

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Data dodania: 2024-11-03