Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- monitorowaniu pracy zespołu,
- obsługa reklamacji,
- wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
- nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
- przygotowywaniu raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
- pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
- dbałość o realizację celów finansowych.
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem i sprzedaży,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2),
- cechujesz się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
- jesteś nastawiony na realizacje celów.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- pracę zmianową (8-godzinny system pracy), centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 20:00, w weekendy 8:00-20:00,
- wsparcie podczas wdrożenia,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
- możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
- benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
- praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.